اگر می‌خواهید ساختمان محل زندگی شما بیش از اندازه خاص و شیشه ای به نظر برسد از نمای شیشه ای فریم لس استفاده کنید. شیشه نمای فریم لس، شیشه دو جداره و یا سه جداره است. شیشه ها بر روی یک قاب آلمینیومی قرار می‌گیرند و بر روی یک اسکلت فلزی سوار می‌شوند. این نمای آلومینیومی از بیرون یک ظاهر کاملا شیشه ای یکدست به ما نشان می‌دهد که فاقد فریم است.

نمای شیشه ای فریم لس

قیمت نمای فریم لس

قیمت نمای فریم لس تحت تاثیر عوامل بسیاری است که ابعاد و مشخصات فنی یکی از این عوامل است. ابعاد این نمای کرتین وال ، متراژ شیشه مورد استفاده، ضخامت و نوع شیشه، جزئیات طراحی و ساختار فریم، همه اینها تأثیر مستقیم بر قیمت دارند. نمای بزرگتر و با مشخصات پیچیده معمولاً قیمت بیشتری دارد. نوع و کیفیت شیشه مورد استفاده در نمای این نمای آلومینیومی، میزان شفافیت، عایق حرارتی، مقاومت در برابر اشعه UV و سایر خصوصیات فیزیکی، و همچنین جنس و کیفیت فریم، تأثیر مستقیم بر قیمت نهایی دارند. نحوه‌ی اجرای نمای فریم لس نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. اگر نیاز به نصب سفارشی، پیچیده و زمان‌بر باشد، ممکن است قیمت بیشتری دریافت شود.

خرید نمای فریم لس

تعیین بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید نمای شیشه ای فریم لس اختصاص دهید، از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید، باید اطمینان حاصل کنید که قیمت محصول با بودجه شما سازگار است. ارزیابی کیفیت شیشه و فریم و همچنین عمر مفید نمای شیشه ای فریم لس مهم است. از تولیدکنندگان معتبر مانند الوتات محصولاتی با استانداردهای بالا خرید کنید تا از کیفیت و دوام خوبی برخوردار شوید. اطمینان حاصل کنید که فروشنده یا پیمانکاری که متعهد به فروش یا اجرای نمای فریم لس به شماست خدمات پس از فروش و گارانتی محصولی خوبی ارائه دهد.

الوتات با تعیین و بررسی نیازها و مشخصات فنی محل شما که شامل ابعاد، شفافیت، رزولوشن، نصب داخلی یا خارجی و سایر جزئیات فنی است، به طور دقیق نمای فریم لس درخواستی شما را طراحی می‌کند. اجرای نمای فریم لس با یراق آلات مخصوصی توسط الوتات انجام می‌شود.

 

مشاوره خرید نمای فریم لس

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید