آلاچیق شیشه ای در مشهد نوعی سازه در فضای باز است که با سقف و دیوارهای شیشه ای طراحی شده است. آلاچیق های شیشه ای درمشهد اغلب به عنوان فضاهای نشیمن در فضای باز،پشت بام  یا مکانی برای استراحت و لذت بردن از مناظر استفاده می شود. شیشه استفاده شده در آلاچیق ها از سکوریت، لمینت یا دوجداره استکه از مقاومت بالایی برخوردار است. استفاده از شیشه در طراحی آلاچیق باعث نفوذ نور طبیعی  و روشن شدن فضا می شود  که می توان در طول سال از آن لذت برد. آلاچیق‌های شیشه‌ای که در واقع نوعی نمای ساختمان هستند، مدل ها و اندازه‌ های مختلف، از سازه‌ های کوچک تا طرح‌های بزرگ را می توان سفارش داد.

 

انواع آلاچیق شیشه ای

آلاچیق های شیشه ای بسته به کاربرد مورد نظر، مکان و ترجیحات زیبایی شناختی می تواند انواع و مدل های مختلفی داشته باشند. آلاچیق شیشه ای مدرن، آلاچیق پیش ساخته از انواع محبوب و پر طرفدار آلاچیق شیشه ای هستند.

آلاچیق شیشه ای مدرن

این نوع آلاچیق با سبکی مدرن و شیک طراحی شده که  یک فضای باز و مطبوع را فراهم می کند.آلاچیق شیشه ای مدرن  یک فضای نشستن ساده در فضای باز تا یک آشپزخانه کاملاً مجهز یا ناهار خوری در پشت بام است. علاوه بر این، امکان یکپارچه کردن فضاهای داخلی و خارجی را فراهم می کند. شیشه ی استفاده شده در ساخت آن اغلب به گونه ای طراحی شده اند که عایق بسیار خوبی باشد و به گرم نگه داشتن فضا در زمستان و خنک نگه داشتن فضا در تابستان کمک کند که  می تواند به کاهش هزینه های انرژی و راحتی در داخل خانه کمک کند.

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته در کارخانه از پیش ساخته شده و سپس برای نصب به محل تحویل داده می شود. استفاده از آلاچیق پیش ساخته در ساخت آلاچیق شیشه ای امکان نصب سریعتر را فراهم می کند و اغلب هزینه ها را در مقایسه با روش های ساخت و ساز کاهش می دهد.  یکی از مزایای اصلی آلاچیق شیشه ای پیش ساخته، نصب آسان آن است.

قیمت آلاچیق شیشه ای در مشهد

قیمت آلاچیق شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدل های مختلفی از آلاچیق شیشه ای برای فضای باز، پشت بام و روف گاردن قابل اجرا هستن که هر کدام بسته به شرایط، متریال به کار رفته در آلاچیق  و نوع شیشه  متفاوت است. به همین خاطر قیمت آلاچیق ها باهم تفاوت دارند. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان با در ارتباط باشید.

در نتیجه، خرید  آلاچیق شیشه ای در مشهد یک گزینه شیک و مدرن برای ایجاد یک فضای بیرونی در پشت بام یا باغ  است. استفاده از شیشه در ساخت آلاچیق باعث می شود فضایی روشن و جذاب ایجاد کند که می توان در طول سال از آن لذت برد. با این حال توجه داشته باشید که آلاچیق های شیشه ای در معرض آسیب ناشی از حوادث طبیعی مانند تگرگ هستند. مراقبت و نگهداری برای جلوگیری از آسیب و تضمین طول عمر ضروری است. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید انواع آلاچیق شیشه ای با کارشناسان الوتات تماس حاصل فرمایید.

 

 

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید